» a b c, what is on your mind?

2008-12-11 @ 19:50:12

fy fan för min & michaelas tidiga uppgång idag. var på skolan redan 20 över 6 i väntan på biljetterna
till studentfesten. vi träffade våra classmates', emmie, emilie, pauline, ramona, sonia, carro & senad.
väntan blev lång tack vare den bitande kylan utanför skolans dörrar i 40 minuter. vi fick åtminstone
våra biljetter & jag ser verkligen fram emot att festa med många i klassen. så frågan är ju bara vad
sjutton man ska klä ut sig till ;o har väl haft tre någorlunda idéer, fast ingen av dom är direkt ' wow '
enligt mig. får se vad som händer, annars får det väl bli att leka tråkig tomtenisse som många andra
säkert lär göra haha ;b igår fick jag tillbaka mitt prov på miljökunskapen - mvg ;D imorgon gäller det
att klara av både RK-prov & RK-redovisning, it's going to be so so hard. fick ett telefonsamtal av min
kassachef nyss & hon frågade om jag ville jobba på nyårsafton 9.30 till 15.30, ohyes why not? kommer
nog jobba en del nu på jullovet.. men det är ju verkligen 100 gånger skönare att sitta i en kassa än i
skolbänken, minst! ska gå & ta en härlig dusch nu, börjar klockan 12 imorgon & då ska vi kolla film :)

puss cutiepie


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0