» little miss sunshine

2008-12-07 @ 18:10:55

hela helgen har svept förbi, utan att jag ens haft en tanke på det eller något annat. fredagen blev
inte särskilt långlivad eftersom jag skulle upp tidigt och jobba igår från kl 8 till 3. Robin kom hit och
vi kollade på idol med pappsen :) lördagen bestod av kalabalik på jobbet moha ;b aldrig har jag varit
med om något liknande alltså! & på kvällen stack jag hem till Robin, jag har inte varit där på aslänge.
missade bussen i stan & jag träffade my lovely girls. v de skulle på bio, jag som också ville med, fan!
får se Twilight med någon annan, måste verkligen se den :) dagen idag har bestått av rättskunskap
vilket gör mig ganska galen. mvg i slutbetyg om jag får mvg på provet, good luck to me då liksom? ;s
funderar på att göra min utbildning nu som jag måste göra hemma. rätt nice ändå, med tanke på att
jag får betalt för det ;) snart är det jul & jag måste köpa julklappar. man tackar för den tid man får
till det, jävla skola som sabbar allt. känns som att jag inte har något nöjesliv längre .. vill ha jullov nu.

& jag vill ha dig nära 24/7






Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0