» twilight

2008-12-14 @ 21:42:44

igår var jag o baby på twilight. sjukt bra film, ville bara se mer. haha jag blev helt galen i edward, han
var typ läskig & det gjorde honom rätt het, kan man säga så? HAHA probably not! träffade Valeria och Daniel på bion med. de skulle gå på en annan film som oxå verkade bra. & när reklamen till filmen satte
igång kom det sån information om halmstads gymnasieskolor, kom upp en massa bilder & shit haha, jag tappade nästan hakan när jag såg att en bild på mig och michaela dök upp i labbrockar en kemilektion! fy fan vad jag knäckte mig eller ;b idag är jag sjukligt sur, biologiboken i mitt knä hela dagen, ångest.

kom jullov, kom studentfest!




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0