» 18 jäkla år

2008-11-12 @ 16:08:54

HURRA HURRA HURRA .. för idag blir sara äntligen stor flicka! (a) mamma & pappa väckte mig
imorse med världens finaste presents, jag blev superglad för allt! fick bland annat en ring, en
klocka, ett smycke-etui, pengar, rosor, locktång & bodylotion. anna du kommer inte bli glad
när du får lukta på min lotion .. VANILLA! haha (a) och sen åkte jag med melis till skolan, ih fick
presenter av henne som jag öppnade i stan. underkläder & ett armband, tack så jättemycket
älskling! v i skolan var det nationellt prov, sen fick man sluta när man var klar. bläh, gick inte
riktigt som man hade tänkt sig .. men jag hoppas ju på att det gick bra ändå! eva & maria var
här nyss & lämnade en liten present, ett supergulligt armband. tack så jättemycket! även min
älskade lilla morbror som kom med värsta vackra rosen & ett kuvert. ikväll blir det liite folk här
hemma, mamma är fortfarande sjuk =( krya på dig! tack allihop för alla fina presenter, längtar
tills jag får träffa mina änglar i skolan imorgon, fick inte träffa er alls idag ju =/ åhh, saknar! v

pusselipuss


ps. tack för alla jättesöta sms & gratulationshälsningar älsklingar. ni är de allra bästa!


Fotspår ♥
Postat av: T

COongraattz baby ! Låter som du haft en riktigt bra dag = ) ! Dock lite sur på vädret, tkr de skulle ha varit solsken på din dag ! < 3 < 3

2008-11-12 @ 17:11:58
URL: http://toniiaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis grattis på din dag min mysis !

tycker att det var riktigt synd att vi inte hann träffas, jag som täkte skolka några minuter av min engelska för din skull så satt du redan på bussen =/ men men, imon får vi se till att ses :D

Jag älskar dig min stora lilla plutt ! <3

2008-11-12 @ 20:01:52
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Arbana

GRATTIS BABYYYY :D <3<3<3

2008-11-12 @ 20:19:36
Postat av: Arbana

GRATTIS BABY!!!!! :D:DD <3<3<3

2008-11-12 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0