» the final countdown

2008-11-11 @ 19:00:42

exakt 5 timmar kvar nu. känns inte så längre, har tappat den där nervositeten i magen.
kanske är det för att mamma är sjuk & mina gäster inte kommer imorgon då. "/ kul
18årsdag, men så får jag inte tänka, stackars mammsi som är sjuk! :( jag får längta mig
bort tills på fredag istället, då ska vi absolut ha roligt mina flickor. mys hemma hos mig
& sen ut! imorgon är det nationellt prov i svenska, skriftligt från 08.15 till 13.15, hela
5 timmar! sjukt enligt mig, ah men hela skolan har ju varit det på sistone..fick veta mitt
betyg på den muntliga delen, nationellt prov i Svenska B. fick tamigfasen ett MVG! i am
so so so happy (: känner på mig att den skriftliga delen inte kommer toppa det tack vare
att det är min födelsedag imorn, kommer sitta på helspänn. ikväll ? = film med mamma.


pusselipuss



Fotspår ♥
Postat av: Louise

Sötnos! Jag tänkte stanna upp tills klockan var över tolv så jag kunde säga grattis till dig, men jag är så trött så somnar när som helst (a) får gratta dig imorgon istället :) tihi. Lycka till på nationella imorgon ;o & hoppas du får världens bästa födelsedag :) pusspuss! <3.

2008-11-11 @ 23:31:00
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ska bli såå kul på fredag honey ! längtar verkligen <3

2008-11-12 @ 20:00:16
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0