» för vi ska ta studenten (!)

2008-11-10 @ 20:49:56
herrejösses med vilka stormsteg det närmar sig studenten. tiden bara rinner iväg och
man har knappt tid att tänka eller hinna med i skolans & livets drastiska karusell som
spinner iväg. himla skönt, men att det sista året skulle gå så fort kunde jag aldrig ana.
med all denna stress - balklänning, studentmösseutprovning, baldejt - ohja, hela Sara
håller på att tuppa av med tanke på allt som ska behöva fixas .. men det ska ju bli så
jäääkla kul! :) längtar sönder till alla dessa underbara saker :) har skaffat både baldejt
& studentmössa, woho! nu är det bara balklänning & studentklänning kvar.. ( plus 100
miljoner andra saker som jag inte tänkt på
) men idag var det hur som helst utprovning av
studentmössor, & jag har härmed beställt min på smidiga internet..! :) är nöjd med hur
den ser ut & jag märkte till min stora förvåning att vi tjejer har mindre huvud vad jag
trodde. men det betyder ju inte att vi är trögare än killar bara för att killar har större
omkrets ;) efter denna jobbiga dag bjöd jag älsklingsmelis på Hello . det tyckte jag vi
hade gjort oss förtjänta av en ansträngande dag som denna :) take care, pusselipuss










Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0