» nobody puts baby in a corner.

2008-11-05 @ 13:07:36

ja kassamötet var ju inte riktigt som man hade tänkt sig. började 20.00 & höll nästan på till
12, ooh. var så sjukt trött när jag kom hem & hade skallebank till tusen. & när jag vaknade
imorse hade jag ont i halsen, helt svullen :( så jag stannade hemma från skolan, jag hade ju
dessutom inte ens sovit 5 timmar i natt. idag blir det bara att försöka få in mitt svenskatal i
huvudet, huhu. känner på mig att det inte kommer gå så bra. Och vad har hänt mellan oss?
så snabbt ett liv kan gå från vackert till skit ..

Hugs & Kisses
 


Fotspår ♥
Postat av: Maria

Stackars gumman, hoppas du blir bättre snart ! <3

2008-11-05 @ 20:47:16
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0