» händelserik helg,

2008-11-16 @ 23:33:27
Gud vilken helg det har varit. I fredags blev det fest med flickorna hemma hos mig! firade mig
för jag fyllt 18. bjöd på en riktigt god buffé, iih ! arbana och valeria hjälpte mig med att göra
glass-tårtan ;b mumsii, hoppas alla tyckte om det. fick hur många fina presenter som helst av
mina flickor, blev otroligt glad för allt! v vi stannade hemma hos mig till halv 12 och sen tog alla
bussen in till stan. Anna, Michaela & och jag gick till valentine & dansade loss. mycket trevligt,
förutom mitt urusla skoval. att dansa i pumps i 3 timmar. jo tack det gör ont.. sen körde meliis
pappii oss hem, taxi. tack alla för en underbar kväll, det var ni som gjorde den så himlans bra!


v michaela anna maria julia arbana antonia valeria emelie elin my jennifer carro frida v

och igår blev det middag hos michaela min älskade neighbour med mina och hennes föräldrar.
jättemysigt med supergod mat o allt. hihi vi snackade verkligen om allt mellan himmel & jord :)
sen tog michaela & jag bussen hem till anna <3 sen stack vi in till stan & till valentine. loveyou!





Fotspår ♥
Postat av: maria

tack själv älskling, du är underbar ! <3

2008-11-17 @ 16:57:28
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Arbana

Så söt du e älsk:) <3

2008-11-24 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0