» home sweet home

2008-11-24 @ 22:24:59

Och då var vi hemma från Stockholm igen - Borta bra, men hemma bäst. vi har haft det toppen,
förutom att jag har varit sjuk under hela tiden vi var där. boring, but true. men är ändå glad att
jag följde med, hade ju aldrig i livet velat missa detta med mina 5 underbar töser v och torsdagen
bestod av tågresa & Kista köpcentrum. vi bara gick runt & tog det lugnt och sen käkade vi strax
innan det stängde vid 9. Fredagen & lördagen innebar shopping (!) det var mest Anna, Michaela
& jag som gick i stan. mysigt var det. snö snö snö säger jag bara om lördagen.  tihih, 10 cm djup
snö utanför huset när vi vaknade (: på kvällen beställde emelie, elin, michaela, anna & jag piizza. 
det var riktigt skönt att bara ta det lugnt! tack för en underbar resa flickor. love you big time 

 


Fotspår ♥
Postat av: Maria

Gumman ! jag tror att mamma har köpt likadan klänning som dig ;O till mig i julklapp, fast röd :| <3

2008-11-27 @ 18:59:30
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Sonia

Åhåh, så fin klänning!

2008-11-27 @ 22:16:32
URL: http://jagargay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0