» i want christmas

2008-11-07 @ 20:00:11

idag mådde jag fortfarande inte bra, men jag stack till skolan & gjorde mitt nationella prov
i svenska. puh, skönt att ha det gjort, vad säger du melis? sen var jag på rättskunskapen, o
jag mår till min stora förvåning bättre nu ! :) efter skolan var jag & robin i stan . jag köpte
mascara & lite annat smått & gott tihi. kände riktigt vilken julstämning det redan var i stan.
när man ser alla ' parfymboxar ' där det ligger både bodylotion och parfym i samma box , 
menat att ge bort i julklapp. Mysiiiigt! så nu måste jag erkänna att idag börjar min längtan
efter julen och snön. att bara traska runt i stan i mörkret o mysa.. ikväll blir det dessutom
idol för första gången på 3 veckor, härligt att bara få ta det lugnt istället för att jobba eller 
gå i skolan. go kevin, go kevin, go go go kevin! (: take care all of you,  pusselipuss sötnosar 


Fotspår ♥
Postat av: Maria

Jag vill OCKSÅ ha jul ! längtar verkligen helt sjukt mycket måste jag bara säga, nu nu nu !!

2008-11-08 @ 21:48:07
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0