» i'm still ill

2008-11-27 @ 20:53:15

Tjohej, jävla skit att man ska behöva vara sjuk så länge som nästan 2 veckor "/. Trött på att missa skolan .. o att vara hemma utan vännerna. it sucks .. & nu vet jag inte om jag ska gå till skolan imorgon heller. Mår fortfarande inte bra, har feber & skitont i halsen. MEN jag får fett dåligt samvete över att missa så mycket - ska det behöva vara så? Att man inte ens kan få krya på sig ifred utan att ha skolan i baktanke? oh, jag mår illa bara jag tänker på det. Får se hur det blir imorgon, har missat 3 jäkla prov och jag vet i sjutton hur jag ska kunna ta igen dem. får bli miljökunskap & kemi nästa vecka. får ta det som det kommer helt enkelt. saknar mina flickor så enormt mycket!

pusselipuss


Fotspår ♥
Postat av: maria

Jag saknar dig massor gumman ! bli frisk snart, du måste komma imon :( <33

2008-11-29 @ 11:44:31
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0