» the diary of you.

2008-11-13 @ 20:26:53

hi there. sitter o klurar på mitt geografiarbete om italiens befolkningstillväxt och enbarnspolitiken
i Kina. det är sjukt svårt, italien.. befolkning.. eh va? skolan var hemskt tråkig idag, kan ju ha varit 
därför jag & michaela hade askul i stan (?) ha ha ha OST säger jag bara.. det säger väl allt (a) köpte
present till Robin, han fyller 19 på måndag. ha, vi hinner vara lika gamla i 5 dagar ;b & gårdagen var
toppen med en massa fina presenter! var tvungen att lägga upp en bild på rosorna, muggen, klockan 
& den supertuffa minibilen haha. den har ett släp med en massa 20lappar, tusen tack johan + familj!
är just nu hyfsat irriterad på att bilddagboken segar, den hänger sig all the time. längtar en massa 
tills imorgon, party party hos mig tjejer! :) v i closed the front door, i didn't need the pain from you.







pusselipuss, take care



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0