» you're so damn beautiful

2008-11-29 @ 19:10:55
hej alla, sitter hemma & skriver dagbok för tillfället, lamt. igår kom Robin hit, och han hade köpt
en tunika till mig! tack, den var superfin baby  vi kollade på idol & sedan på min brors flickvän. hihi,
stackarn som fick stå ut med min jävla hosta med ;b idag kollade vi på juno & sen åkte han vid halv
5. då kom mammii hem med thaimat till mig & pappa  (a)  thanks mum v jag känner mig helt tom
ikväll, har en del saker som behöver göras men pallar inte ta tag i det .. ska iallafall hjälpa mamma
med den stora garderoben. hoppas jag är frisk imorn. det är julskyltning & jag vill hem till maria!


Fotspår ♥
Postat av: maria

Så himla bra att du kunde komma, och att du äntligen är någorlunda frisk iaf, saknat dig ! <33

2008-12-01 @ 19:18:00
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Toniia

Misss uu < 3

2008-12-02 @ 17:01:54
URL: http://toniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0