» it went well after all

2008-10-24 @ 17:48:46

äntligen är det höstlov, tiden bara rinner iväg. även om detta inte kommer bli det lugna
höstlovet jag hade önskat att det skulle bli, så är det ändå härligt att bara få ta det lugnt
ett tag. kommer ha massa med plugg, det är just det som är kruxet med mitt lov. it will
cause a lot of aggressioner i think? (a) härligt nog fick jag reda på resultatet på mitt prov
i matte c, jag fick VG, är jättenöjd. sen kommer jag & michaelas inrusandes på svenskan
där vi får tillbaka vårt arbete om Karl Marx .. vi fick MVG på vårt! :) hell yeaah, nu går
det fint i skolan för oss baby :) Är aastrött efter att ha haft engelska C imorse kl. 08.10 ,
borde va olagligt att tvinga upp människor så tidigt ur sängen. ih, ska träffa Robin ikväll.
undrar vad vi ska hitta på för knas då. jag vill bara ligga och glo på tv i detta skitvädret.

Hugs & Kisses
 


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0