» målning pågår

2008-10-18 @ 12:58:40
yes, äntligen blir det av! mitt rum målas om & vi börjar med det idag hihi. sitter här en
stund eftersom pappsen målar vitt vid taket, och då finns det knappt nåågot annat att
göra. it's gonna be brown and white, me like! <3 tråkigt bara att dom säger att det kommer
se ut som ett bombnedslag i mitt rum de närmsta dagarna. förresten, hade huvudvärk 
i 19 timmar igår dvs. exakt all min vakna tid. ville bara dra ett täcke över huvudet och
ligga där tills det gick över, men icke sa nicke. inte ens det fungerade.. ska sätta mig &
plugga lite matte nu var det tänkt, prov på onsdag, suuck. längtar till lovet. känner hur
skolan suger krafterna ur en och man bara orkar inte mer.  pusselipuss ta hand om er. ♥

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0