» alltid är det något krångel

2009-08-20 @ 11:44:33

JAG ÄLSKAR MITT JOBB, men fan .. att det blev så typiskt nu.
Skulle träffa mitt hjärta idag men nu blir det att jobba istället. Från
14.00-21.00, åh vad jag får dåligt samvete för det babe. Men jobb
är jobb, jag vill inte säga nej för jag behöver det verkligen so bad.
Igår slängde jag massor från min garderob: 9 tröjor, 8 linnen och 2
par jeans. Snacka om skönt ! :) Tyvärr märks ingen skillnad när jag
öppnar min garderob eftersom att jag fortfarande har jättemycket
kläder. Ikväll när jag kommer från jobbet ska jag rensa den andra
halvan och städa snyggt. Och nej, det blir ingen shopping på länge!

Cogito, ergo sum. ♥


» With Love / Sara


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0