» det är helt underbart

2009-08-08 @ 18:23:42

Göteborg är helt toppen måste jag börja med att skriva! ;) Även fast jag var uppe
kl 5 imorse & packade, så har jag tragglat mig genom dagen i rosa högklackat på
Göteborgs gator. Dock har det gjort ont som in i helvete i fötterna, men jag stod
ut i värmen tack vare pappa & hans glada humör! just nu sitter jag och lyssnar på
Dead by april, eftersom att Harald spelar det på sin balkong, och jaa! Riktigt mysigt
är det. Lasse & Fredrik kom också nyss, så vi ska ut & äta om en stund skulle jag
tro. Är jättesugen på pizza, jättelängesen man åt det. Imorse åt pappi&jag frukost
på centralen i o med att vi kom fram halv 9 till Göteborg. Fick i mig en baguette
med skagenröra, duktiga Sara har börjat äta räkor minsann! fast nu snackar vi om
när jag är extremhungrig & har magkatarr, då går nästan vad som helst ner skulle
jag tro (a) Anyway, jag och storstäder utan shopping fungerar verkligen inte ! Det
enda jag skulle köpa idag var ett par stövlar till hösten. & vad tror ni jag kommer
hem med? 1 höstjacka, 1 jeansjacka, 1 klänning, 1 t-shirt, 1 tavla och en adressbok.
ALLT FÖRUTOM STÖVLAR OFC, duktiga mig as usual :0 men nu ska jag dra
& duscha, sen ska vi ut och äta någonstans som sagt. ta hand om er! pusspuss <3


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0