» en helt underbar helg med er

2009-08-23 @ 23:56:12

Fredagen började med att jag stack hem till Sebbe.
Sen kom Robin & Alex och vi missade bussen till
Fbg så Alex fick köra ikapp bussen haha, rätt skoj.

Huur som helst så slutade det med att vi alla kom
fram till Nicke och hans lägenhet , där även Fidde
var. Förfestade o hade det så sjukt trevligt! Dessa
killar är alla underbara, var och en på sitt egna vis.

Sen klockan 11 kom Anna & Michaela, :) efter en
timme gick vi ner på stan och stack till Z & Bratt
om jag inte minns helt fel på namnen (?) Klockan
halv 2 tog vi bussen hem till Hstd, som då tog en
timme suck .. Anna & jag hade daamp respektive
skitskoj på väg hem till mig! Boobie in da bush, heeej
bobben !
och när vi väl kom hem till mig var ingen
av oss trötta ;b Jag satte mig & åt medan vi satt o
prata om lite allt möjligt. Så ja .. vi somnade runt
tjugo i 5 haha. tack för en toppenkväll allihop <3


Michaela & jag @ Nickes place.

Lördagen innebar att vakna tidigt trots att jag & Anna la
oss så himla sent ;b Jag stack till jobbet och jobbade från
11-18.30 .. de senaste timmarna ville jag bara gå & tuppa
av någonstans inne på kassakontoret ;b Efter jobbet tog jag
bussen hem till Anna och vi åt något som är så himla gott.
Morötter med dipsås, både onyttigt och nyttigt på samma
gång. Det gillar vi! Kollade på en film och hade det mysigt.

» With Love / Sariis  ♥


Fotspår ♥
Postat av: Daaaaniel =]

Zäta heter de sopa :|

2009-08-24 @ 13:49:13
Postat av: Sara

hur sjutton skolle jag veta :D

haha, har ju bara varit där en gång daniel ;D

2009-08-24 @ 20:19:24
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0