» en vanlig dag på jobbet (?)

2009-08-29 @ 23:37:37

Idag har jag haft min långa lördag på jobbet som jag
har en gång i månaden, 13.00-22.30. den är seg den !
En man dog huxflux. fy sjutton att han bara föll ihop
& inte kunde återupplivas av ambulanspersonalen där.
Himla tråkigt när sånt händer, man blir sjukt chockad.

Iallafall. hittade ett meddelande på datorn att om man
köper en valfri produkt från Loréal, tex. hårspray eller
shampoo, så får man en plattång från Loréal på köpet!
Snacka om att Zarah & jag for ner direkt för att köpa!
Himla söt var den med, och går att få ner även i min
lilla neccessär. De ska vara jättebra för folk med kort
hår, då kanske ni kan undra varför i hela friden jag ska
ha en sån? Självklart ska jag ha den som rese-plattång,
snacka om att den är perfekt att ta med sig om man
ska åka på semester eller då sova över hos en kompis
( som isåfall inte har plattång, ytterst ovanligt! ) nu blir
det sängen för mig, är så sjukt trött efter dagen thii :}

puss & kram







Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0