» i give my ♥ to you

2009-08-28 @ 18:42:07

Hej alla som läser! Är så otroligt uttråkad idag så det finns inte. Men
ont i huvudet sedan igår kväll hindrar tyvärr mig från att göra något
alls. Jobbet ringde idag, har fått ännu en dag att jobba i september ! 
härligt härligt. Suttit & slängt lite gamla papper och saker från bland
annat gymnasiet osv idag, riktigt skön känsla för varje liten pryl som
åker i tunnan.. Jag har även fått pippi på smycken idag haha! Har hittat
en massa fina som jag vill ha, men tjaa: Thomas Sabo, rätt så svindyrt?
Har åtminstone ett presentkort på urkedjan som jag fick av älskade
morbror i studentpresent, det får jag allt ta och kolla in i början av
nästa vecka :} Ikväll blir det en lugn hemmakväll med film & mys!

Några berlocker från Thomas Sabo, urgulliga!



http://www.sabocharms.com





Fotspår ♥
Postat av: maria

Tomas Sabo är absolut värda priset gumman. Har ju både armbandet och halsbandet och dom är riktigt fina :)<3

2009-08-29 @ 16:28:04
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0