» i keep fighting myself

2009-08-19 @ 00:23:10

Idag var jag en sväng i stan med Anna & Michaela. Som vanligt var
det mysigt att bara få ta det lugnt med dem. Anna och jag hittade 2
par suuupersnygga G-starjeans. Och för er som inte visste, jag älskar
det märket! Provade båda, och de satt skitsnyggt.. dock var det ena
paret mer "annajeans" och det andra paret var mer "sarajeans", så jag
la undan de som ansågs vara typiska mig ^^. Sen stack jag & Anna
hem till mig och hon hjälpte mig att välja ut kläder inför kvällen. v)

Michaela & jag stack nämligen till Getinge för att träffa Sebbe, Robin
och Alex. haha jaa jag kände mig aningen hackad på när jag fick höra
"Liten & Kraftfull" stup i kvarten på grund av att Robin hörde det på
tv! tack för en underbar kväll, o ta hand om din osynliga tjej Alex! xD


bild på mina andra G-starjeans. i totally love them.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0