» jump off and get crazy

2009-08-16 @ 20:35:35
♥ Kvällen & natten igår var awesome & helgalen haha.
   Vi var först på någon fest hos Getinges alldeles egna
   Seth Cohen. Tackartackar för det lilla trevliga :) Något
   som fick mig att må dåligt var Alexxx skämt om att
   köra 1000 varv i en rondell för att inte släppa av oss.
   Och något som fick mig att skratta var vi 4 i ett rum
   med en massa sjuka skratt åt allt & absolut ingenting.
   
   TACK FÖR IGÅR. ♥

 Michaela & jag tog bussen klockan 2, och när vi åkte
   hem satt jag och kollade på " Nästa-skylten ". Älskar
   att leka med ord, och det passade så perfekt .. måste
   vara faith. Gillarp - Alekärr:  Gillar - Le - Kärr - Ärr

Har legat hemma med feber och huvudvärk hela dan
   samt kvällen. Vill typ bara gå och spy någonstans.. :/


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0