» keep it up, Madonna

2009-08-12 @ 00:43:59

Helgen i Göteborg är ett minne för livet, ahh helt underbart!
Madonna, du var helt toppen och du förvånade mig faktiskt.
Dina nya låtar är riktigt fina, Devil wouldn't recognize you <3 love.
Som sagt, önskar att ni alla var på konserten för det kan inte
beskrivas med ord hur duktig hon och alla dansarna var, det
måste upplevas.Och ni alla som påstått att hon var dålig, ha
säger jag bara.. det är bara för att ni är lite äldre & inte gillar
techno helt enkelt :} Och tack pappa för t-shirten, resan och
konserten. & tack till både mamma och pappa som betalade
hälften var av min nya höstjacka! Jag älskar er så mycket <3





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0