» mer om kvällen

2009-08-15 @ 18:34:24
Mamma skjutsade mig till Zarah igår och vi började förfesta! :) Sen körde hennes
föräldrar oss till personalfesten ute i Wapnö, där vi möttes av en massa folk. Det
bjöds på mängder av mat&dricka, det var även ett liveband som spelade för oss. 
Efter maten var det dags för lekar, det var då allt började spåra ur på det vanliga
viset. Stringtrosor och strumpbyxor på borden , killar som tar av sig kalsongerna
framför alla, och vi sprang i simfötter med ett ägg balanserandes på en sked; Det
är vad vi kallar personalfest! ;) Tack alla för en toppenkväll som även fortsatte när
Zarah och jag stack in till stan. Där träffade vi michaela, sebbe & robin o var med
dem resten av kvällen. Tog mig hem vid halv 2 med Fenja :) Underbar kväll som
definitivt borde återupplevas! Idag jobbade jag från 11-15 i Barnhörnan, åååh vad
mysigt det var! Att sitta och leka med en masssa ungar o få betalt för att kolla på
Björnbröder - det é nice. Nu ska jag & baby till Getinge, ha det bra alla! pusspuss


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0