» ni är mina, de bästa.

2009-08-07 @ 01:35:17
Har haft en supermysig dag på havet med vår motorbåt!
   Pappa & Michaela var mina lekkamrater haha! toppen! 
  
Igår var det Kräm med mina flickor. 
   Emelie, Michaela, Jennifer, Maria & Sarah kom hit.
   blev förfest på altanen, mina föräldrar ville vara med
   haha, och inte gjorde det något de tyckte att det var skoj x)

Ikväll var jag med mina tre hjärtan; Anna Michaela Emelie.
   vi satt på altanen och hade det mysigt med spel, prat & chips!

Fotspår ♥
Postat av: maria

Det VAR skoj hos dig gumman, och klart att det inte gör ngt att dina föräldrar var med ;D du är bäst ! <3

2009-08-10 @ 19:23:55
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0