» orka vara en idiot som du

2009-08-26 @ 11:48:35
Min bästa vän är ledsen. På grund av dig. Puckofan..

Både min mamma & michaela är ledsna.
Två av de viktigaste i mitt liv är sårade .
Det är mer än vad jag klarar av just nu.

Idag ska jag träffa min Anabanana dvs Anna J.
min kära jobbarkompis sedan 1,5 år tillbaka! :)
Hon flyttar ner till Spanien den 8nde september.
Snacka om lyx. Packa ner mig i väskan darlo?
Vi ska ut & gå på Prinsbertilsleden och sen ska
jag träffa min Maria i stan klockan 6 och käka.










please come home now, ♥


Fotspår ♥
Postat av: maria

aaas är vad puckofanet är!

älskar dig <33

2009-08-29 @ 16:30:05
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0