» why you so obsessed with me?

2009-08-24 @ 00:51:14
Jag orkar inte mer .. Det gör jag verkligen inte. Att du mår dåligt påverkar oss alla & det är
mer än vad jag kan ta just nu. Detta har pågått i några år nu, och jag har försökt ha tålamod
men nu är det verkligen på väg att spricka .. - Vad gör man om man inte orkar se det positiva
här längre? Vad gör man om man får för sig
 att man är delaktig i till varför det blev som det
blev för typ 2 år sedan när det inte ens hade med mig att göra för fem öre?
Gud jag håller på att
tappa förståndet någonstans och det är som att det aldrig kommer vilja bli hittat igen.This is how
i feel .. Önskar att du kanske kunde tänka på att vi också mår dåligt när du gör såhär. För vi
är en familj & vi ska hålla ihop i vått o torrt no matter what. Tanken på dig olycklig dödar mig.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0