» Zarah, tycker om dig vännen

2009-08-26 @ 12:11:57

Glömde helt att skriva om gårdagen.

Jobbade från 11-20, väldigt lugnt för att vara lönedag..
Det beror väl på att alla jobbar men ändå , allt kom så
klart efter att de slutat jobbet typ vid 5-6 tiden .. Efter
att jag hade slutat så stack jag hem till Zarah & var där
en liten stund :) Hon tipsade mig om lite hårprodukter
som skulle passa mitt hår eftersom att jag ÄLSKAR att
lägga i produkter o sånt hah. Hon tipsade speciellt om
ett bra serum från Loréal, som man endast lägger i sina
toppar för att det inte ska vara varken torrt eller sprött.
Det passar väl mig eftersom att jag har perioder då jag
plattar håret extremt mycket. Men nuförtiden har jag sk.
'accepterat' att mitt hår är lockigt och det är näästan så
att jag tycker det är snyggt hihii ;b Hur som helst så ska
jag hem till Zarah på måndag & hon ska fixa mitt hår :) 
Vi har valt ut en färg på en färgkarta tillsammans så allt
mitt hår tonas i den färgen förutom vissa slingor som vi
låter vara kvar. Detta kommer att bli superspännande! ♥

Don't let the fear of striking out keep you from playing the game.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0