» back to where we began

2009-12-07 @ 22:54:55


Nu har min Maria åkt hem buhu! Men vi hade det riktigt mysigt, kollade tv & pratade en massa skit hihi! Okej inte skit .. men en jäkla massa blev det. i love that you get me, just the way that i get you. Vi var även på mitt jobb & handlade godis haha. Funderar starkt på att börja leka lite med en ny snygg design på min header .. för det är verkligen katastrof det jag har just nu. Hoppas att ni har förstått att jag satte ihop lite bilder i all hast, ahh
så sugig är jag faktiskt inte på att fixa med bilder haha ;o Kan bero på att jag är sååå lätt-uttråkad när det gäller sådant. Eller OTÅLIG kan man nog säga. Men ska 'den' bli fin så får den lida pin. wish me luck all you people!

Maria & jag kollade Paradise Hotel, STEFAAAN. Pinsamt var det i Sthlm när vi var i Gallerian. Vi gick förbi en affär och jag bara kollade in i den, så får jag ögonkontakt med någon. O vem var det? Jo Stefan i Paradise Hotel! Och dum som jag är så tvärstannar jag och glor. Embarrasing haha! & sen när jag köpte mina G-starjeans & då Emelie skulle laga sina så fick vi hjälp av en kille som varit med i Big Brother :} Lite smått kul där ja huhu. puss



bild på mig & baby från när hon fyllde 18. glad att jag inte har sån utväxt längre haha :b


Fotspår ♥
Postat av: maria

i love you so much honey! tack för en mysig kväll med världens bästa Saris :) <3

2009-12-08 @ 15:28:31
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0