» bedövat ansikte och blodig läpp

2009-12-01 @ 12:44:49

huhu. Hemma från tandläkaren för ett tag sen, men fan vad jag ångrar att jag fick bedövning. Känner mig lite halvt som ICA-jerry i talet, sluddrar och sen kan jag inte äta. Åt tacos innan, slutade med att jag hade en massa blod på händerna o jag tittar upp och frågar mamma - Blöder jag någonstans? Svaret blev - Men herrejäääävlar
sara vad du har bitit dig i läppen
! Jag menar, inte för att jag kände något haha :) Om  en stund ska jag ta bussen till jobbet, börjar kl 14.30. Nice att jag ska ta bussen med min lilla carlsson hihih. Hon får inte mobba min mun :(

1 day left




wake up in the morning feelin' like P. Diddy


Fotspår ♥
Postat av: carlsson

får visst mobba din mun :) jag är trots allt carlsson

2009-12-01 @ 12:53:01
Postat av: Sara

vackra snälla lagom tjocka carlsson :)

2009-12-01 @ 12:57:25
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: lagom tjocka carlsson

hahahaha! mitt i prick

2009-12-01 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0