» b-loggen

2009-12-30 @ 21:23:02

Hallo allihop ♥ Bloggen har blivit lite undanstött de senaste dagarna pga att jag jobbar häcken av mig. Det kommer bli sjukt skönt att få alla lönerna & veta att jag faktiskt har gjort nytta och inte bara glidit runt. Idag var det K-A-O-S på jobbet, vilket man då inte kan säga om gårdagen hih ;b ALLA handlade idag inför nyår. Typ hur lugnt som helst igår och idag ba - WHAT THE HELL HAPPENED.. ? Det är kul att man har något att göra iallafall, bättre det så att tiden går fort! Haha, Fenja & jag blev ihopblandade hela dagen igår. Nästan lika långa, brunhåriga med flätor och ser tydligen nästan likadana ut bakifrån? :)

Efter jobbet idag handlade jag alla snacks & sånt till tjejmiddagen imorgon. Det kommer bli en toppenkväll, så länge ingenting går snett det vill säga :) Har nyss även kladdat på mig lite BUS. Har inte solat solarie sedan innan jag tatuerade mig så jag känner mig sjukt blek haha!

Och nu ska jag lägga mig, för imorgon innan all fest på kvällen så ska jag iväg till jobbet :)


XoXo
Du är riktigt pinsam & patetisk.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0