» härligt tidsfördriv

2009-12-25 @ 14:10:20
Lovar du att vara ärlig? Absolut.
Du heter: Sara Sköld.
Smeknamn: Sariis eller Sarii.

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Aldrig deppmusik, dunkar hiphop istället så mår jag tusen gånger bättre :) 
Beroende av: Cocacola, får huvudvärk om jag inte druckit det på länge :$
Vad tror folk om dig: Hade jag vetat så hade jag säkerligen skrivit det!
Stämmer det: Kanske, kanske inte.

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon & mitt leende :)
Hur imponerar du på folk: Ställer mig på ett ben och blundar.
Hur imponerar man på dig: Man är smartare än mig, vilket får mig att känna mig underlägsen haha! (y)
Brukar du skratta för dig själv: Hell yes i do! Glömmer aldrig min, Nickes & Michaelas msn-konversation ^^,

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Orkar faktiskt inte skriva vad det stod men det var från Anna älskling :) <3
Var bor du: I Halmstad.
Trivs du där: Alltid! Förutom då utelivet är tråkigt, typ på vintern dvs.
Äger du några converse: Kommer aldrig sätta på mig ett par sådana. NO WAY.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit & cider - oslagbar combo.
Brukar du bli för full: Antingen för nykter eller för full.
Är du allergisk mot något: Haha japp! Tomater, det kliar bakom mina öron när jag äter dem.
Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Antal timmar sömn inatt: 10,5 .. behövde det faktiskt efter 6 dagars jobb i rad :$
Brukar du komma i tid: Alltid i tid och oftast för tidigt. Tidsoptimisten själv ;d
När mår du bra: När jag är med mina vänner & min familj eller blir uppskattad för det jag gör.
När blev du fotad senast: Igår när jag var tomte på julafton haha.

Hur känner du dig nu: Trött & eländig. vill bara gå och dra täcket över mig.
Vanligaste färg på dina kläder: Alla möjliga färger, min garderob är varierad.
Vad tycker du om fötter: Tycker faktiskt om dem. men inga andras fötter, det är äckligt!
Vad saknar du: . . .

Hade du en bra kväll igår:
En helt underbar kväll med släkten.  
Favorit dryck på morgonen: O'boy haha!
Rakar du benen: Klart jag gör. Vem vill vara tjej med gorillaben?
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oj det är olika. mellan 12 & 2.

Är du blyg: Inte för 5 öre.
Sysslar du med någon idrott: Saknar dansen, räknas det? ;) Nä men tränar på gym.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det vetifan.
Har du spytt offentligt: Åhja. B&Bs parkering haaaha.

Är du bortskämd: Ja :$ det är jag.
Vad gör du i morgon: Är bakis, byter julklappar med Maria, träffar Anna & käkar pizza med min kusin.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ingen aning, brukar inte tänka på sådant.
Vad längtar du till: SOMMAREN 2010!

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja.
Vad använder du för schampo: Byter hela tiden, just nu Paul Brown men ska skaffa TREsemmé.
Hur gammal är du: 19 år.
Tycker du om någon just nu: Tycker om men det är verkligen skit samma.

Gröna eller röda äpplen: Gröna.
Gillar du golf: Det är inte ett helvete, men så kul är det inte.
Vilken tid gick du upp idag: Halv 12.
Har du sovit i din egen säng inatt: ajemen.

Har du strumpor på dig nu: Ja såna gosistrumpor för att bli varm. Blå med vita hjärtan på för de som undrar haha.
Är det okej att gråta: Klart det är.
När grät du senast: Förra veckan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa till Australien, USA och Thailand. Sen shoppa & köpa lyxhus ?

Bär du glasögon eller linser: Alltid linser. Men har glasögon hemma som det är fel styrka på just nu.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hade jag svarat på denna frågan när jag gick i 9an så hade mitt svar blivit "Märkeskläder eller döden - välj själv". Men nu är det inte lika viktigt, huvudsaken är att kläderna är snygga. Dock är det bäst att ha jeans och luvtröjor som är av dyrare sorten, annars bara tappar de formen.
Har du piercing: 3 hål i öronen men annars inget.
Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn:
 Ja fast verkligen inte än.
Solar du ofta: På sommaren. Solarie var ett jäkla tag sedan nu. Men tyvärr så hatar jag att sola även på sommaren, tycker det är så himla jobbigt att ligga still & pressa.
Är du bra på att laga mat: haha urusel skulle jag vilja säga.
Är du flygrädd: Nejnej.

Hur vig är du:
Lagom nog för att inte gå i frigymnasterna.
Är du musikalisk: Kan inte sjunga men taktkänsla har jag minsann haha.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cocacola eller vatten.
Vilken är din favoritglass: Är inte så mycket för glass to be honest.

Tror du på ett liv efter döden? Nej, och det är därför jag är livrädd för att dö.
Tycker du om sushi? Så jävla äckligt. En gång och aldrig mer! vem äter sjögräs!?
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn om det är på bio, annars chips och dip.
Har du tandläkarskräck: Typ.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska no doubt!
Vilken ögonfärg har du: Dum fråga haha.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Never have and never will.

Röker du: Nej det gör jag icke.
Hur ofta tränar/motionerar du: Det är olika, beror på hur mycket jag jobbar i veckan o så.
Senaste låt du hörde: Sean Kingston ft Flo Rida - Roll.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0