» honey i'm home

2009-12-06 @ 14:02:15
nu är vi äntligen hemma, tåget kom kl 23.57 till Hstd i natt! Vi har haft några helt underbara dagar i Sthlm tillsammans med Valeria. Shoppat hur mycket som helst och skrattat hur mycket som helst!. Tog precis lite
pics på vad som följt med mig hem i shoppingpåsarna ;) Laddar upp det så fort jag har packat upp lite. haha,
vi mötte verkligen en riktig entertainer på tåget på väg hem om man säger så. Han bet Emelie i foten (mysigt
att bita i en skitig sko som kan ha trampat i princip vad som helst)
och han drog mig i håret (för att lyckas berätta om
tanten som satt till vänster om oss, hon var OBS.
TANT och hade för jääävla hemska strumpbyxor & kort svart klänning
plus stövlar, vilket fick denna unga man att vilja dölja sin sexualitet och lägga den åt sidan haha
) mer om resan kommer
när ni får bilderna med, orkar inte skriva en roman här just nu. kan bara säga att vi har haft det så jävla bäst.

Imorse kl 05.30 gick Inga-May bort :( Nu fick du somna in som du ville, och slippa lidandet.
Vi saknar dig redan och tänker på dig. Du var en underbar person & minns så väl då när du
& morfar bodde grannar. Du bakade alltid drömmar till mig, för du visste att jag älskade dem.
Nu finns ingen av er mer och vår släkt krymper för varje år som går, kan inte fatta det. men
jag lär mig att uppskatta tiden med de som finns kvar, även fast det gör sjukt ont att tänka så.



har busat hur mycket som helst med bebis nu när jag kom hem. hon är överlycklig & det är jag med :)


Fotspår ♥
Postat av: Anonym

haha hon ser vettskrämd ut (a) men söta! <3

2009-12-08 @ 00:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0