» i don't want to be like you

2009-12-28 @ 22:04:56

Idag var jag i stan med världens bästa carlsson, kollade rean lite men det är ju inte mycket att hänga i julgranen. Hittade bara en sjukt snygg t-shirt, assöta trosor & nya ringar till öronen. Sedan käkade vi en varsin ciabatta på Hello med, sen hittade jag söta Sonia i en skoaffär & vi kollade runt lite tillsammans innan jag stack till jobbet! ;* Jobbet var inget kul alls idag, var så sjukt trött efter att ha suttit o lyssnat på musik till 3 i natt. & det enda roliga var kommentaren "dina ögon är väldigt snygga" som jag fick av en kille som handlade av mig haha. Snygga ögon? Fina heter det väl ändå..

Var med  Sebbe igår, vi käkade pizza & åt en massa annat trevligt! Satt en hel del vid både datorn och tvn med. Som vanligt blev det många skratt i och med att han upptäcker hur blond hans kusin egentligen är i huvudet. Är typ som ett kinderägg haha. Vi snackade om länder som vanligt, och jag kom helt enkelt fram till att Nya Zeeland ligger mellan Japan, som Sebbe sa.. och AFRIKA! Hm, Australien heter det. Och ganska självklart att det ligger mellan Japan och Afrika med tanke på hur långt de ligger från varandra. Lika idiotiskt som när jag skulle föreslå ett fattigt land och sa Afrika haha!

Du är faktiskt helt ok!


Fotspår ♥
Postat av: Melis

haha <3 snygga ögon :)

2009-12-30 @ 02:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0