» i'm no superman

2009-12-09 @ 23:31:37


Jag vill ha tillbaka sommaren, mycket roligare än en kall vinter. Imorgon ska jag träna tidigt tänkte jag, man
blir verkligen beroende haha. Mitt egna lilla gift har det blivit ;o Ska nog springa 4 km imorgon o sen träna
på gymmet. Hoppas inte att det regnar bara, hatar att gå till Nautilus då haha ;b Sara goes latmask ^^, hihi.

Ikväll har jag varit ute en stund med Michaela, och jag har även slängt lite kläder + kollat Paradise Hotel.
Tråååkigt att mina Killah-jeans inte passar längre. Mina höfter har blivit större och det suger hah. Slängde
även mina Diesel-jeans, men de kunde jag slänga med gott samvete .. De var nästan svarta i jeanstyg från
början, och nu är de helt gråa vilket innebär att jag har slitit sönder dem :) Så nu har jag mestadels G-star
i min garderob, jag har mina perioder jag. Först var det Diesel, sen Fornarina, Miss Sixty och nu G-star ;b

ska sova snart typ, har lite ont i halsen   puss.


Fotspår ♥
Postat av: A

SV: Allvar ?! Kul att de går så bra för diig med träningen :D U have to uppdate to me ! :D wii, skojj . SAKNAR DIIG ! <33

2009-12-11 @ 17:35:23
URL: http://toniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0