» little miss sunshine

2009-12-20 @ 00:00:22
Begravning för Inga-May igår det var verkligen fint. Och hon som
sjöng var så duktig! Eva Dahlgren - Ängeln i rummet tog knäcken på oss
alla som satt i kyrkan. Och ja, det gjorde även Time to say goodbye med
Andrea Boccelli och Sarah Brightman. Tyvärr är jag lite allergisk mot
präster, sorry att jag säger det. Men de snackar all the time about God,
som om de får dåligt samvete ifall de inte skulle nämna honom i varje
mening! Det är en begravning & för mig ska den handla om personen.

& på kvällen blev det Underbar med Michaela, Arbana, Julia, Jennifer,
Antonia, Frida & Bella . Träffade även mupparna på Asian och sen
Alex, Nicke & co: på Mc Donalds haha. Frös sönder som satan gjorde
man när man kom hem, och idag var jag superseg när jag skulle upp
för att jobba. Jobbade 11.30-19.30, så mycket folk. Alla ska självklart
handla inför julafton.. Anna och Michaela var här en stund innan oxå.
♥ Måste bara tillägga att vi hade världens pinsammaste diskussion
i mitt rum, och OJ när vi kommer ut så märker vi att min pappa är i
rummet jämte för att han försöker sova.. glöm allt vi sa är du gullig :)
Nu ska jag sova. Börjar jobba kl 10 imorgon & jag är så död. Natti


Bild från igår.




I REALLY NEED YOU.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0