» love made me stupid

2009-12-07 @ 18:19:20



köpte denna klänningen idag fast i svart! handsome handsome :) var i stan med michaela och jag köpte även klart julklapparna till mina föräldrar! nu är det bara kvar att köpa till 4 personer haha.. lite skoj hade vi allt på jack & jones, stackars affärsbiträde säger jag bara :b efter att vi hade gått en stund i stan så stack jag och tränade! 4 km på rullbandet + gymmet i 30 mins, härligt! funderar på att sticka & träna imorgon med, bara för att liksom .. är ledig ända fram tills på fredag, sjukt skönt är det. & imorgon kommer baby hem :) nu kommer snart min sköna böna maria ;d vi ska kolla på paradise hotel & förmodligen prata massssor :) haha, nu får jag verkligen sluta här. ett rör har börjat läcka i vårt tvättrum och min kissemiss är inlåst här med mig i mitt rum, vilket leder till att hon har totalflipp och gnäller sönder :b kanske fixar min otroligt fula header sen med. dt kan behövas ;) ciao, later!


Fotspår ♥
Postat av: Emelie

Underbar klänning!

Vart har du köpt den? :)

2009-12-08 @ 19:25:13
URL: http://emeliejohanson.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket! Den kommer från Gina, 249 :-

inte speciellt dyrt heller ^^,

2009-12-08 @ 20:08:19
URL: http://justloveyou.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, det var ju ett jättebra pris med tanke på hur fin den är! :) Är bra att få lite tips om lite klänningar, är ju ganska mycket fester och annat skoj nu vid jul och nyår ;)

2009-12-08 @ 22:55:49
URL: http://emeliejohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0