» mysig överraskning

2009-12-22 @ 21:44:27
Jag älskar mitt jobb (så länge kunderna inte visar bitter min) och idag började jag halv 9. Kunde inte sova i natt, låg och lyssnade på musik hur länge som helst så idag när jag vaknade var jag helt slut. En av de bästa dagarna på året är enligt mig den dagen då vi har jullunch på jobbet! det är såå mysigt när alla kommer och slår sig ner en stund i fikarummet, äter lite och pratar medans lottodragningen pågår. Jag vann en morgonrock , en handduk
och morgontofflor detta året haha :) Och sen fick alla en locktång, chokladask, en riskudde o två presentkort!Otroligt tacksam för allt Tommy! Imorgon skulle ha varit min lediga dag, men jag ska jobba ändå från 11.30-18.30 eftersom att någon blivit sjuk. 5e dagen i rad på jobbet och det börjar kännas smått i ryggen. Ne, tunga julskinkor är inget att leka med haha! Börjar få lite smått panik inför juldagen & nyår. nej, INGENTING är planerat ännu och jag hatar sånt! Är något av en tidsoptimist och en planerare för de som inte visste. pussa!



min myyyysiga klädsel här hemma. i truly hate joggingbyxor!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0