» never again

2009-12-26 @ 18:20:56
Gårdagen vill jag aldrig mer vara med om, aldrig mer ens prata om. FUCK JULDAGEN.

Har haft en underbar dag med Michaela & Maria iallafall. Michaela & jag var i stan + på Max och käkade bakismat Sen mötte vi upp Maria i stan & jag köpte lite saker som jag ville ha. Örhängen till mitt tredje hål i örat, supersöta! Och sen en väska för 699:- .! Får ångest av att ens tänka på det men den var ju så himla snygg
att jag inte kunde låta bli. Sen gick vi hem och bytte julklappar hos Maria :) Fick ett jättegulligt julpaket från The Body Shop av Maria. Och den luktar vanilj, vilket hon & jag älskar! Ikväll blir det att mysa lite med älsklingarna.

4
år tillsammans idag




How could you.

Fotspår ♥
Postat av: Du vet vem (A)

Älskar ditt leende ! Hoppas jag får se det live snart också ! :D

2009-12-26 @ 22:53:41
Postat av: M

Tack så mycket för presenterna älskling! superfina var dom. Älskar dig massor <33

2009-12-26 @ 23:42:25
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0