» new moon

2009-12-21 @ 23:45:09


Jobbade idag och sedan stack jag direkt till stan för att möta upp mina tjejer. Vi gick på bio, nämligen Twilight's andra film - New Moon. Den var galet bra! och jag ville inte att den skulle ta slut haha. Dessutom hade Jacob fått supersnygg kropp, ett stort + i kanten för detta ;) Imorgon är det att gå upp kl 6 för att hinna med bussen
till jobbet. Och imorgon är det en av de värsta dagarna på året då folk handlar som MEST.! Vi ser fram emot
att ha mycket att göra (y) Nu måste jag lägga mig, är helt slut efter de senaste dagarna med jobb & fest. PUSS!




För du bryr dig inte alls och på något sätt så förväntade jag mig mer.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0