» så snabbt ett liv kan gå från vackert till skit

2009-12-15 @ 00:02:06
Hur kan något så vackert som kärlek bli så fel..


För jag hade gjort allt för att du skulle komma tillbaka, för jag kan bara inte förstå hur mycket jag än försökt. Det går inte ihop i min hjärna. Och det spelar ingen roll vad jag gör för jag gjorde vad jag kunde för att det skulle kunna vara bra, och jag kan inte ändra på dina känslor. Det gör så ont att veta att hur mycket jag än gör så räcker det inte för att båda ska kunna ha det bra, för man kan inte 'försöka' olika mycket.. Ska jag vara ärlig så trodde jag aldrig att du skulle lämna allt bakom dig, för jag trodde för mycket på oss och jag är inte den som alltid tänker på framtiden. Framtiden löser allt åt en, vare sig det skulle bli bra eller inte i slutändan så är det alltid den utväg som är den enda att ta.. Och jag kan inte säga hur mycket jag älskar dig eller hur mycket jag bryr mig om dig som person, det gör bara ont att säga det när du inte längre finns här och säger detsamma. Jag hoppades verkligen på oss, det gjorde jag verkligen. Och det kommer att ta 100 år innan jag glömmer dig :( 



Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Hjärtat <3

2009-12-15 @ 00:08:51
Postat av: anna

det löser sig alltid plutt, kanske inte till det bästa för en själv men det finns väl en mening med allt som sker :) vissa motgångar får oss att bli starkare. Det kan stärka förhållandet eller stärka oss själva :) så i slutändan vinner vi alla på något sätt, en erfarenhet som ingen kan ta ifrån oss <3

2009-12-15 @ 16:44:58
Postat av: maria

Finns här för dig gumman, när som helst! <3

2009-12-16 @ 18:36:42
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: A

I love you

2009-12-17 @ 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0