» the spotlight is on

2009-12-08 @ 20:44:14
Idag blev det ändå en del gjort, hux flux helt oplanerat. Stack & tränade idag igen. Sprang 3,6 km, gick 800 meter som uppvärmning & avslut, och tränade på gymmet i 30 mins. GALET det känns att redan orka så mycket efter bara typ 4e gången där? i think that we all are underestimating ourselves :b Efter träningen mötte jag upp mamma i stan och vi gick till Harry's för att äta. Kycklingvingarna hihi. Imorgon vill jag träna igen .. men är nog inte bra för kroppen. Den måste väl få vila någon dag med antar jag. Hoppas inte att jag får värsta musklerna bara nu när jag tränar på gymmet haha :b vill ju bara få lite power, så svag som jag är i armarna är ju rent pinsamt HAHA! :$ Om ni inte visste, så kan jag knappt öppna oöppnade juicepaket för att mina fingrar är så svaga. (de med skruvkork)

Förresten, skoj att så många har hittat hit! :)
Men det skadar aldrig att kommentera ^^,




Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Nu ska jag kommentera bara för det löpar-sara :) nytt smeknamn? like it? hihi :D

Imorgon ska jag upp och träna vid 9 ;O herregud. Hur ska jag orka det? Om du har något bra svar så hör gärna av dig! :D <3

2009-12-10 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0