» baby here i go again,

2009-02-12 @ 23:04:44

snacka om att tiden går fort. nu är sportlovet här och det känns riktigt skönt. tillbringade
dagen i skolan med michaela och sen en stund med henne och maria i stan har lite updates
som inte hängt med här riktigt på bloggen. kortfattat kan man säga: bio och studentfest!
bion var riktigt mys, och studentfesten var toppen med mina älsklingar michaela & valeria.
Bokstaven M var temat vilket resulterade i två militärer o en målare :) aningen too wasted
och det slutade med att jag snubblade över en stolpe (ah hur man nu lyckas med detta) och
skrapade både hand och knä. lyckat! ;b dagen efter var inte en härlig dag. åtminstone inte
morgonen. michaela sov med mig i min säng, men jag sov på golvet halva natten för att jag
var varm (?) knasigt knasigt, vi masade iväg oss till skolan iallafall & sonia och jag åkte med
micke ner till mellbystrand & undervisade årskurs 3 och 4 om Esrange o rymden. alla var så
sjukt söta & nyfikna! och som tack fick vi biobiljetter, nice. ska städa nu & sen nana gott.
frisören imorn kl 11, ska fixa mitt hår med påfyllning av slingor denna gången spännande! :)





ps. mamma kom nyss hem & berättade även att mina klänningar från Filippinerna har kommit, happyface! ska bli riktigt spännande att prova dem imorgon & se hur de sitter :) natti natti babes,


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0