» fatal Attraction,

2009-02-26 @ 22:28:30

Och så var jag sjuk igen.. denna gången är det feber, huvudvärk och förkylning som sammanfattas med influensan. minns knappt vad jag sa till folk tidigare idag var så himla dizzy ;b papps var riktigt gullig & köpte med sig mat hem till mig, thanks! tack alla som har smsat mig idag, har underhållit mig lite iallafall :) har fått veta en massa underbara nyheter trots att jag är sjuk. fest både på fredag &
lördag nästa vecka, pikki's birthday! :) plus en massa annat. negativt är att jag förmoodligen missar underbar och Linns 19årsfest imorn, tråk! får som sagt ta igen det nästa vecka. pratat med Zarah idag med, hon ska klippa mitt slitna hår nästa vecka, det är verkligen katastrof just nu ^^. o nu ska jag fortsätta med mitt sovande i min gosiga säng :) vill verkligen bli frisk. ha det bra, natti people, 




är inte du bra för immunförsvaret som de säger på reklamen, då jäklar. ska prova att
köpa hem dessa, är som sagt sjuk jämt och ständigt & det pallar jag inte längre.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0