» för du är du & jag är jag,

2009-02-04 @ 22:02:20
hejsan alla, vaknade tidigt idag och det var dags för matte c som vanligt 08.10..  uusch, i fredags
hände det något helsjukt med min arm.. så nu har en nerv kommit i kläm i handleden och det har då
blivit en inflammation i skiten. gör fett ont, palla. idag var jag med valeria baby i stan en stund v vi
gick runt och kollade lite, men stack ändå hem ganska snabbt eftersom det började snöa ;b ah, och
ikväll har jag snackat med cutie & valeria  michaela är sjukling, det är riktigt jäkla tråkigt i skolan
utan henne =/. imorgon ska jag och vallii köpa biljetter till studentfesten, och sen ska vi till sture o
kolla på deras slutproduktion. träffa ulrika förhoppningsvis v ska städa lite på rummet innan jag går
och lägger mig. ser ut som ett bombnedslag as usual moha. puss puss, and maybe i can forget it all 

jag mår faktiskt bra, bättre än jag någonsin trodde att jag skulle må.

förlåta? - nej. glömma? aldrig.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0