» HAPPY B-DAY PAPPS!

2009-02-16 @ 13:30:04


vad är det för en dag, är det en vanlig dag?
nej det är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag

hurra hurra hurra

hoppas du får en bra dag & att du tyckte om presenterna du fick ;b blir nog lite tårta sen.
 igår var mats, mamma, pappa, karin & jag på bio och Harry's för att fira pappa, mysigt!
vi kollade på Rosa Pantern 2, haha den var sjuk men rolig ;b john cleese är toppen.
när jag kom hem snackade jag direkt med kusin sebbe & han kom hit direkt typ :)
vi kollade på '40 days and 40 nights' och ''The hills have eyes', fett naaajs alltså.

humor på hög nivå kusin, jag var typ aningen övertrött igår haha.

- Sara, varför har du två mobiler?
- För jag har ju 3..
- VA vad säger du nu?!
- HAHA alltså abonnemanget 3 och comviq!
- haha det lät som att du har 3 mobiler ffs ;b

- Jaa, alltså det är ju så hemskt med barn som blir slavar.
- Mmmh jag vet, men tänk om ALLA i hela Sverige hade
skänkt 200 kronor var till ett land, t ex .... AFRIKA!
- SARA ! Afrika är inget land hahaha ;D det värsta var
att du verkligen tänkte efter också, oh my god! ^^



Fotspår ♥
Postat av: maria

Hahah älskling då, du är för söt !

2009-02-20 @ 19:44:03
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0