» klok som en pudel,

2009-02-24 @ 23:14:44
hej allihop! idag hade vi en superskojig danslektion, absolut den lektion som någonsin 
gett mest skratt alltså. killarna skulle börja med en dans, och de höll på o skojade och
skämtade hela tiden. oh my god säger jag bara ;b sexskämt hela tiden jotack. sen tog
maten slut i matsalen så michaela & jag gick bort till OKQ8 och Netto. min kväll har då
bestått av matte och snack med folk på datan. Adam & jag har kul med videoklipp från
youtube haha ;b imorgon är det matteprov, wish me luck! nu blir det sängen, natti! <3

L - Kan man dansa så får man tjejer hörru!
D - Joo jag vet men har inga problem ändå ;)
H - DUU, det där stämmer inte! visst fan kan
jag dansa men inte får jag tjejer för det.

Zock on.
Ask 'dem hoes.

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0