» gott nytt 2 0 0 9!

2009-01-06 @ 22:41:39
Nu var det alltså 2009, vilket innebär nytt år och med det även nya tag. måste erkänna att jag har
varit sjukt dålig på att uppdatera min blogg nu under jul & nyår, oh shame on me. beror förmodligen
på all stress och allt man ska hinna med innan skolan börjar. har jobbat mkt i jul vilket känns otroligt
bra. nu går det snabbt tills vi tar studenten & balen, allt det där roliga i juni. oh gud vad jag längtar!

Nyårsafton var en toppenkväll. jag jobbade på dagen & sen stack jag hem för att senare åka hem till
min älskade Valeria <3 hon bjöd på supergod mat & vi festade loss tsm med de andra tjejerna som var
där :) allt var bra.. ända till tolvslaget då min lilla bebo fick en raket i benet =/ tyckte så synd om dig
älskling :/ synd att det nya året började så illa.. men det var ändå en jävligt kul nyårsafton haha. <3


sara    michaela    valeria
- party like a rockstar


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0