» careless whisper.

2009-07-21 @ 23:49:10
jag har upptäckt att med åren har jag blivit allt mer fåordig. jag skriver inte en massa om folk eller till folk vad jag känner utan håller det istället inom mig. det känns konstigt eftersom att istället för att säga rakt ut what's on my mind, så tänker jag det och förblir tyst. och ja, det är väl jobbigt för både mig och min omgivning i guess.. men jag orkar helt enkelt inte beklaga mig över ett krossat hjärta hos vännerna eftersom att de har lyssnat på mig så länge nu. men ja jag kan erkänna, det är fortfarande totalkrossat och nej, tiden läker inte alla sår vilket folk säger att den gör. jag hittar en massa word-dokument på min dator, fyllda av ord som för 3-4 år sedan betydde enormt mycket för mig. jag kunde sitta och skriva texter för mig själv i evigheter, ville bli en författare när jag var liten så det kanske inte är så konstigt. jag var så frispråkig, men nu har jag istället blivit frispråkig vad det gäller tal. :O pratar helt stört ibland så att min bästa vän michaela undrar vart jag får allt ifrån: "illmarig" älskling hah! anyway så är det skönt men ändå jobbigt att inte alltid att säga det som finns där längst inne i lilla hjärtat, men det bara kommer inte fram. kanske är jag kluven, kanske inte. men en sak är säker och det är att om jag någonsin kommer att börja skriva igen så kommer mina känslor att komma fram. ao det var iallafall en bit på vägen. & i will always love the ones who have a special place in my heart.


David Guetta ft. Kelly Rowland - When love takes over
Dennis Christopher - Set it off (Ian Carey Remix)
Enrique Iglesias ft Ciara - Takin back my love

Fotspår ♥
Postat av: maria

and i will always love youu <3

2009-07-22 @ 17:39:52
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0