» en famn att försvinna i,

2009-07-20 @ 19:24:04
har tagit det lugnt hela dagen, blivit beroende av OC igen!
sen kom mamma & pappa hem med thaimat. ni måste prova
på maten från Lai Thai, speciellt ni som tycker om kyckling
& jordnötssås!  vill att det ska bli onsdag & torsdag. puss!


För du vet att allt vi har haft och allt vi har gjort har betytt någonting för mig och du vet att om jag kunde och om vi kunde skulle jag vara med dig, och du vet att aldrig kommer jag att sluta älska dig. & det var bara du och jag och ingen annan. Jag kände hur du andades din kropp emot min hur pulsen slog snabbare och du va bara min ditt hår mot min kind och du smekte mina läppar vi kysste varandra och jag ville aldrig släppa men världen hann ikapp och tog ner oss på jorden. Kärleken kallas det, vi slutar säga orden allt vi kände och allt vi drömt, fina minnen är nu bara glömda. Så tiden går vidare och vi möts nog igen och jag hoppas att du vet att du alltid är min vän, för jag saknar ditt skratt och jag saknar din närhet jag saknar din kropp och jag saknar din kärlek. Det här är mitt sätt att säga adjö men du finns i mitt hjärta tills dagen jag dör. För du vet att allt vi har haft och allt vi har gjort har betytt någonting för mig och du vet att om jag kunde och om vi kunde skulle jag va med dig och du vet att aldrig kommer jag att sluta älska dig. Kom ihåg att varje kärlek kan bli en lögn men varje kärlek kan också vara en dröm. Allt är borta, försvunnet ur våra liv. Man lär sig av sina misstag och att jag saknar dig ibland är ingen hemlighet, minnen bleknar och timmar blir till år. För du vet att allt som vi har haft och allt vi har gjort har betytt någonting för mig och du vet att om jag kunde och om vi bara kunde så skulle jag vara med dig och du vet att aldrig kommer jag att sluta älska dig.

Jag har älskat och förlåtit men kommer aldrig glömma.




So you walk around like you don't know me
You got a new friend
Well I got homies
But in the end it's still so lonely


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0